Re: [Deskovky] Klub Dedina 2018-2019

Ahoj. Na tu dámu zítra jedu, ale protože nevím kde to je, tak jsem domluvený s panem Novotným, že v půl čtvrtý mě vyzvedne na Klamovce. Zastávka tramvaje číslo 16 nebo 9. Ahoj Tomáš

--
AHOJ JARDO,
PRÁZDNINY SKONČILY. NEVADÍ. DNES JSEM SE DOZVĚDĚLA OD JARDY NA DĚDINĚ, ŽE ZÍTRA VE VRCHLICKÉHO JE DÁMA OD16 HOD. PŮJDU TAM A VY TÁKÉ?

A TĚŠÍM SE NA STŘEDU

HELENA

Vážení přátelé a členové klubu Společenství duševních sportů, z. s.,
prázdniny nám skončily a deskové i karetní hry se opět naplno rozjíždějí!
Dovolte nám, abychom Vám připomněli, že 5.9.2018 od 15:00 hod zahajujeme novou herní sezónu v Klubu Deskových her ve středisku na Dědině, Praha 6 - Šmolíkova 1.
Pravidelné kluby na Dědině budou fungovat každou středu od 15 - 17:30 hod. (při konání turnajů až do 18:30 hod.)
Zahajovací program klubu bude pestrý, jeho detailní náplň jsme uvedli v našem prázdninovém konferenčním pozdravu.
Členové spolku SDS, z.s. budou mít možnost prodloužit si své členství, noví zájemci  mohou získat podrobnější informace či přihlásit se již nyní a ke členství se závazně registrovat prostřednictvím našeho e-mailu: SDSZS@seznam.cz.
Máte-li nějaké náměty, dotazy či chcete-li získat ještě podrobnější informace, neváhejte a obraťte se na nás prostřednictvím tohoto diskuzního vlákna či na uvedený e-mail spolku. Rádi Vám odpovíme.
Těšíme se na Vás.
Za Společenství duševních sportů, z. s.
Ivana a Jaroslav Slaninovi