Benefiční představení "Ze tmy a ticha"

"Stanula jsem na výběžku vyčnívajícím nad vodopádem a cítila jsem,
jak se vzduch  chvěje a zem otřásá. Mnohým lidem se zdá nepochopitelné,
že i já bych mohla být unesena obdivem nad velkolepou krásou
Niagarských vodopádů. A takoví lidé se mě stále ptají 'čím může být
tato krása nebo ona hudba pro Vás? Vždyť nevidíte, jak se mocné vlny
převalují přes hráze a neslyšíte jejich bouřný jekot!
Co to může pro Vás znamenat?' Ó, vše to pro mne v nejjasnějším
smyslu mnoho a vše znamená!"
  Helena Kellerová

LORM - Společnost pro hluchoslepé Vás srdečně zve na benefiční  představení

"Ze tmy a ticha"

kostel u Salvátora
sobota 30. 11., pátek 6. 12. a opět sobota 7. 12. 2002
od 19.30 hodin

Antonie Svobodová - tanec
Pavla Šuranská - básně
Mirek Vodrážka - elektrické piano

Tanečně-hudební projekt, který je volně inspirovaný jedinečným životem u nás
neznámé Heleny Kellerové, hluchoslepé ženy, která prodělala složitý vývoj k
tomu, aby se naučila komunikovat s okolím. Dosáhla toho, že se naučila mluvit a
psát, a stala se významnou mezinárodní mluvčí pro hluchoslepé. Tato americká
žena nás zaujala, protože její život je ukázkou vnímání za hranicemi sluchu a
zraku, vnímání jinými smysly, které jsou ve většině lidech spící. Představení
se zabývá různými formami vnímání, hraničních stavů a možnostmi sebevyjádření.
Jakou část skutečnosti jsme schopni vnímat? Dotyk, zachvění, vibrace, dech,
paprsek ...

Výtěžek bude věnován na projekty pro hluchoslepé klienty LORM.

Info: www.divadlo.cz/antonie, www.lorm.cz
Kostel U Salvátora, Salvátorská 1, Praha 1 (mezi Pařížskou a Dušní ul.)
Kontakt: antonie.s@seznam.cz, info@lorm.cz,
tel/fax: 257 325 478