Zatezove vysetreni zdarma

Zdravím Vás napavlači,
Přeposílám sem nabídku jedné studentky.

Dobrý den,
Ráda bych Vás pozvala na zátěžové vyšetření do Motolské nemocnice, kde
stanovíme Vaší maximální intenzitu tělesné zátěže a doporučíme vhodnou
pohybovou aktivitu, včetně výživového režimu, popř. můžete u nás
pokračovat v tréninkových jednotkách.
   Vyšetření je zdarma, trvá cca 40 min., skládá se z měření TK, EKG
a stupňované zátěže na rotopedu. Ráda Vás do Motola doprovodím,
zároveň mi velmi pomůžete při výzkumu v rámci mé diplomové práce.
V případě zájmu mě prosím kontaktujte na tel. čísle +420603316635.
Děkuji Tereza Kučerová, studentka FTVS.