[Date Prev][Date Next][Thread Prev][Thread Next][Date Index][Thread Index]
Linka pomoci 800 160 166 je tu i pro pražské zrakově postižené obyvatele
Dobrý den,
rádi bychom vás upozornili na telefonní linku pomoci, kterou mohou za
aktuálních karanténních opatření využívat mimo jiné i obyvatelé Prahy
se zrakovým postižením.
Jaké služby linka nabízí:
- Přednostní nákup potravinových balíčků: Ve spolupráci s
obchody Rohlík a Košík lze přes linku objednat balíček s potravinami
na 3 dny (400 Kč) respektive 5 dní (700 Kč). Balíček je poté
dobrovolníkem doručen až do domu. Platba zatím probíhá pouze v
hotovosti během předání. Doba doručení je 2 až 3 dny.
- Pomoc s objednáním potřebných léků a zdravotních pomůcek.
- Zajištění dobrovolníka např. pro venčení psa, cestu na poštu apod.
- Zajištění psychosociální pomoci.
Operátoři zároveň pomůžou s důležitými informacemi, které se týkají
opatření v boji proti coronaviru. Operátoři nejsou lékaři, ale poradí,
jak se efektivně chránit před nákazou a přepojí na odborníky.
Poskytnou vám též důležité kontakty, například na Státní zdravotní
ústav, hygienickou stanici a další.
Přes linku nelze zajistit následující požadavky:
- Dopravu volajícího klienta.
- Doprovod volajícího po Praze.
- Pomoc klientovi v bytě.
Dostupnost linky:
- Linka je dostupná na bezplatném telefonním čísle 800 160 166.
- Provoz linky je nepřetržitý.
- linka je určena obyvatelům Prahy v seniorském věku, se
zdravotním postižením a dalším potřebným.
- Je dobré volat své přání s dostatečným předstihem, protože
doba doručení může být dlouhá 2-3 dny.
Na zajištění linky s pražským magistrátem spolupracují Život 90 a
Český červený kříž, callcentrum je u Invia.
Informaci o lince, prosím, předejte i všem známým, kteří by její
služby mohli potřebovat, nejsou ale členy této e-mailové konference.
Informaci připravil Jan Šnyrych.