Sent: Tuesday, October 09, 2012 8:25 PM
Subject: DOTAZ: Psí kasičky

Dobrý večer. Mohu se zeptat nového vedení SONS, jak jsou přerozdělovány finance z psích kasiček? Vím, že něco jde do odboček, které se o to starají, ale mě by zajímalo, jak je přerozdělován zbytek, který putuje na účet SONS. Můžete mi to prosím popsat?Pokud vím, tak psí kasičky byly zřizovány na vodicí psy. Jdou některé finance také na tento účel?  Děkuji předem Eva Motyčáková