Vyzva: Pomuzete s tematem "Nevidomi a cestovani"?

Vážení přátelé,

obrátila se na mne studentka žurnalistiky, která chce napsat článek na
téma Nevidomí a cestování. Níže uvádím její oslovení pro Vás. Pokud se
chcete podělit o své zážitky z cest z pohledu nevidomého, napište jí.
Možná že právě Vaše náměty pomohou, aby široká veřejnost lépe porozuměla,
že slepota neznamená jen sedět doma, že při svých cestách např. do přírody
slyšíte to, co my koukavci nevidíme, že můžete mít stejně hluboké zážitky
z toho, že si sáhnete na Eiffelovku nebo zdoláte vysokou horu. Prosím o
to, abyste uvedli, zda jste nevidomí nebo máte zbytek zraku, zda jste
někdy okolní svět viděli či nikoliv. Pro tuto studentku mohou být tyto
údaje velmi cenné. Chcete-li zůstat v anonymitě, zdůrazněte to a
požádejte, ať neuvádí vaše jméno.

Děkuji Vám za spolupráci

Hana Bubeníčková

Výzva:
 Preji pekny den a obracim se na Vas s prosbou o pomoc.
 Jsem studentkou zurnalistiky v Brne a pripravuji clanek do casopisu o
cestovani - KOKTEJL. Chtela bych v nem ctenare seznamit s tim, jak cestuji
nevidomi ci zrakove postizeni lide. Nejedna se o cestovani napriklad
tramvaji po meste, ale spise v tom smyslu, zda vubec ma smysl pro
nevidomeho cloveka navstivit mista, ktera si vidouci lide spojuji
ponejvice s vizualnimi vjemy (napriklad velka mesta, prales, hory, lesy,
Pariz, Palavu, Tatry apod.).
Jinymi slovy: pokud budete mit cas a chut sdelit mi nektere sve dojmy ci
zazitky z vasich cest, velmi to uvitam. Odpovidat muzete na emailovou
adresu
bruchova@hotmail.com

 Dekuji vam
 Tereza Bruchova