Zucastnili jste se Tmavomodreho festivalu?

Vážení návštěvníci Tmavomodrého festivalu,

prosíme o vyplnění stručného dotazníku k letošní výstavě pomůcek i k
sobotnímu doprovodnému programu.
Vyplněním dotazníku bychom od Vás rádi získali zpětnou odezvu pro
zlepšování této akce.
Prosím o zasílání odpovědí na info@brno.braillnet.cz.
Děkujeme.

Dotazník

1. zúčastnil/a jsem se letos výstavy
a) jen v pátek
b) jen v sobotu
c) po oba dva dny

2. doprovodného programu v sobotu jsem se
a) zúčastnil/a
a) nezúčastnil/a

3. na výstavu chodím
a) sám/a a nepotřebuji pomoc
b) sám/a a přivítal/a bych na dobu výstavy průvodce
c) s průvodcem

4. itinerář výstavy a doprovodného programu
a) jsem přivítala
b) bych přivítal/a, ale nedostal se mi do rukou, nevěděl/a jsem, že je k
dispozici
c) nepotřebuji

5. na výstavě mě zaujalo
a) zde popište, co Vás zaujalo
b) napadá-li Vás, co by se mělo na samotné výstavě z organizačního
hlediska zlepšit, napište nám
(upozorňujeme jen, že prostor je nám dán a nelze jej zvětšovat, ani příliš
jinak obměňovat - výstava se nachází ve foyer sálů a rozmístění vstupů do
sálů, bufetu, prostoru mezi bufetem a vstupem do hlavního sálu pro
odpočinek nelze měnit).

6. jak se Vám líbil doprovodný program?
a) zde bychom rádi slyšeli Váš názor na letošní uspořádání doprovodného
programu, zejména na tématické předvedení všech odečítačů na dané téma
(knihovna a internetová stránka obce Bludov) a zda byste přivítali něco
podobného i příští rok. Pokud Vás napadá téma, připište.
b) pokud jste se účastnili minulých doprovodných akcí, porovnejte s
"klasickými" prezentacemi firem.

7. zařadili byste na výstavu nějaký nový prvek?
např.
intetnetová místa pro návštěvníky
větší množství PC pro odzkoušení nových verzí software
diskusní pořad na daná témata, napište jaká, co by Vás zajímalo

Děkujeme za vyplnění. Konec dotazníku