Pozvánka Aktivklubu na Velkou Fatru poslepu

Dobrý den na Vis-Impu,
Máme tu velkou výzvu nebo jak říkají moje ratolesti pořádný Challenge.

Aktivklub vás zve na Velkou Fatru poslepu.
Text pozvánky následuje.

Zdeněk Bajtl

Ahoj aktivisti,
situace se zdá býti příznivá a tak jsme se rozhodli Velkou Fatru po
slepu opravdu uskutečnit a to v novém termínu od sedmého do devátého srpna.
Vím, je to hodně na rychlo, ale bohužel situace to holt nedovolila
jinak. Proto prosím všechny zájemce ať mě co nejdříve kontaktují na
kontakty  buď Tel: 778768383 nebo zeleznik@sons.cz
Trasa treku bude poměrně náročná, ale v našem případě hlemýždí chůze
myslím zvládnutelná. Sám jsem ji prošel již několikrát. Terén je
náročný, takže průvodce je pro ty jenž si netroufají nutný.
S sebou potáhneme jako každý správný šnek veškerou výbavu na hřbetě.
Nutná bude opravdu pevná obuv. Nemyslím tím kotníkové salomonky ze
sportisimma, ale opravdové pohorky. Jinak budeme mít polámané kotníky.
Nejvyšší bod trasy bude 1567 m.n.m., takže cestovní pojištění bude
stačit klasické, nikoliv na vysokohorskou turistiku.
Co se jídla týče, tak o to bude na trase částečně postaráno. Bude tedy
stačit s sebou jedno velké studené jídlo na každý den. Malé svačinky
nepočítám. Na každé z chat se nám jídla dostane.
Přepravu naplánovánu nemám, jelikož se uvidí až podle toho, kolik nás bude.
Proto ještě jednou prosím, dejte mě vědět co nejdříve.
Varianty cesty na Slovensko jsou v zásadě 3. Vlak, půjčená dodávka a
osobní vozidla.

Trasa výletu je:
Hlavní hřebenovka na Velké Fatře.
Plán trasy je zatím následující. Stredné Revůce, útulňa Limba, sedlo pod
Rakytovom, Rakytov, Ploská a chata pod Borišovom.
Případně je tu varianta z opačného konce hřebenu a to z Kralovej studni
na chatu pod Borišovom. To bude záležet dle schopností naší výpravy a
podle toho kde nás ubytují. Spaní pod širákem si nechávám v záloze až
podle sestavy.  Poslední den bychom z Ploské sestoupili opět do počátku
cesty, kde by na nás čekalo vozidlo či případně vozidla.
V případě zásadní nepřízně počasí bychom akci zrušili, nebo přesunuli na
podzim, jelikož plánování dalšího termínu je dosti nereálné.

Díky za rychlou reakci a odpověď.

Zdraví šéfaktivista Vojta.
Aktivismu ZDAR!!!

--