[Date Prev][Date Next][Thread Prev][Thread Next][Date Index][Thread Index]
Hledáme administrativní a organizační pracovnici / pracovníka
TyfloCentrum Praha, o. p. s. hledá administrativní a organizační
pracovnici / pracovníka na poloviční úvazek (4 dny v týdnu
po 5 hodinách).
Náplň práce: vedení pokladny, administrativní práce, organizační
podpora týmu, pochůzky, nákupy, komunikace s dodavateli apod.
Požadujeme: spolehlivost, zodpovědnost, zkušenost s vedením pokladny
a administrativními pracemi, motivaci pro práci v neziskové
organizaci.
Nabízíme: dobré pracovní podmínky, pestrou práci pro dobrou věc,
pracoviště v centru Prahy, zaškolení, odměnu cca 70 Kč za hodinu.
Nástup co nejdříve.
Práce je vhodná i pro studenta nebo člověka se zrakovým (nebo jiným
zdravotním) hendikepem za předpokladu, že zvládne práci s tištěnými
dokumenty a samostatné pochůzky.
Životopisy zasílejte na tuto kontaktní adresu:
Marcela Drotárová, DiS.
ředitelka
TyfloCentrum Praha, o. p. s.
Krakovská 21, 110 00 Praha 1
tel. 221 462 493, 774 074 493
drotarova@tyflocentrum.cz
http://praha.tyflocentrum.cz