[Date Prev][Date Next][Thread Prev][Thread Next][Date Index][Thread Index]
Vylepšení hlasové telefonní aplikace pro vyhledávání spojení v pražské MHD
Dobrý den,
jmenuji se Filip Jurčíček a pracuji jako odborný asistent na Ústavu formální
a aplikované lingvistiky, Karlovy univerzity.
Zhruba před měsícem, jsem se na vás obrátil s žádostí o pomoc při testování
hlasové telefonní aplikace poskytující informace o městské hromadné dopravě
v Praze, která je dostupná na telefonním čísle 800 899 998.
Tímto dopisem bych vám chtěl poděkovat za váš čas a volání na poskytovanou
telefonní službu. Na základě vašich hovorů se nám podařilo aplikaci vylepšit
a doufáme, že tato zlepšení jsou již pozorovatelná.
Zejména jsme vylepšili komponentu porozumění, která nyní optimalizována
na všech v současnosti nahraných hovorech. Téměř 800 hovorů, které byly
manuálně přepsány našimi anotátorkami. Nyní doufáme že systém bude správně
rozumět daleko většímu množství promluv než tomu bylo dříve.
Dále jsme vylepšili komponentu generování odpovědí. Nyní by systém měl lépe
a logičtěji spojovat informace do srozumitelnějších vět.
Také jsme vylepšili dialogový systém o zpracování času. Nyní se můžete zeptat:
kdy spoj odjíždí, kdy spoj přijíždí, za jak dlouho nabízený spoj odjíždí,
za jak dlouho nabízeny spoj tam bude, a také jak dlouho trvá cesta
z počáteční zastávky do cílové.
Tímto bych vás chtěl požádat, jestli by jste mohli tyto nové funkce vyzkoušet.
A zároveň vás chtěl požádat o zpětnou vazbu.
Proto jsme připravili emailovou adresu alex-ptics@googlegroups.com kde můžete
zaslat vaše připomínky nebo návrhy na zlepšení. Tato emailová adresa je také
dostupná jako internetové fórum na adrese:
https://groups.google.com/d/forum/alex-ptics
kde se můžete přihlásit k odběru novinek o této aplikaci nebo odběru komentářů
jiných uživatelů. Pokud se přihlásíte k odběru novinek, budete vědět o všech
změnách v této aplikace jako první.
Dále jsme připravili dotazník přes tzv. Google formulář, který je dostupný na
adrese
https://docs.google.com/forms/d/1adEv4AusLE6-iB6iwu9ZrCXliMZwvOxH9_pqRBcvT_8/viewform
kde můžete ohodnotit kvalitu vyvíjeného dialogového systému. V ideálním případě
by bylo
dobré ohodnotit systém po každém ukončeném hovoru. Ale v praxi bude stačit
ohodnotit systém kdykoli si na to vzpomenete.
Pro jistotu ještě připomenu, že více informací o této aplikaci lze nalézt
na adrese
https://sites.google.com/site/filipjurcicek/projects/vystadial/alex-on-the-bus
Děkuji Vám všem za pomoc.
S pozdravem,
Filip Jurčíček