Pošta ve Sportovní ulici v Praze 10, info č. 2

Dobrý den na konferenci pražských informací,
s radostí sděluji, že jsem dnes obdržel zprávu od vedoucí pošty ve Sportovní
ulici v Praze 10, paní Radky Dvořákové, kterou níže přeposílám. Zpráva
informuje o úpravě vodicí linie pro nevidomé tak, aby tato vedla k obsazené
přepážce, kde je podstatně větší šance, že se nám podaří získat pozornost
personálu a dočkat se tak obsloužení i bez použití pro nás nepřístupného
vyvolávacího systému. Musím říct, že jsem byl vstřícným přístupem paní vedoucí
velmi mile potěšen.

Luboš Zajíc

______
Dobrý den, pane Zajíci,

dle naší dohody Vám dávám na vědomí, že v sobotu dne 12.12.2020 došlo na naší
poště Praha 101 k úpravě vodících lišt pro nevidomé klienty.
Vodící lišta nyní končí u přepážky číslo 2, která je vždy otevřená pro klienty
po celou dobu hodin pro veřejnost, vyjma poledního střídání pracovníků na této
přepážce.
Pracovníci pošty byli informováni.

Věřím, že změna povede k lepší obsluze a orientaci našich nevidomých klientů.

Děkuji Vám za trpělivost.

S pozdravem a přáním pěkného dne

Radka Dvořáková

[ceskaposta]