[Date Prev][Date Next][Thread Prev][Thread Next][Date Index][Thread Index]

Akreditovaný rekvalifikační kurz telefonista - specialista telefonického centra



Pobytové rehabilitační a rekvalifikační středisko Dědina získalo
akreditaci MŠMT na kurz telefonista - specialista telefonického
centra.

Cílem rekvalifikace v uvedeném oboru je naučit se vyřizování
telefonických hovorů týkajících se provozu daného call centra, naučit
se ovládat PC- zasílat e-maily, zadávat, aktualizovat a vyhledávat
údaje a vyřizovat další písemnou a elektronickou korespondenci. Kurz
je zaměřen na zvládání komunikace v ústním i písemném styku, přičemž
bude při výuce s ohledem na zrakové postižení kladen důraz na
individuální přístup ke klientům.
Více na www.dedina.cz .
Zájemci se mohou hlásit telefonicky na č. 233 310 040.

Mgr. Marie Schifferová
ředitelka střediska
schifferova@dedina.cz