[Date Prev][Date Next][Thread Prev][Thread Next][Date Index][Thread Index]
Servis PC na dálku pro zrakově postižené
Vážení přátelé,
dovolte, abychom Vás informovali o nové praktické službě,
kterou budete moci prostřednictvím SONS ČR nyní začít využívat.
Od května 2012 spolupracuje naše organizace s firmou Vronli (www.vronli.cz),
která poskytuje přes internet službu Servis počítačů na dálku.
Pokud potřebujete vyřešit jakýkoliv problém na vašem počítači, budete
se moci přes webový formulář (odkaz na něj je uveden níže) spojit s techniky
z firmy Vronli, kteří se po vašem souhlasu k vám do vašeho PC na dálku připojí
a mohou provést některé z následujících služeb: opravy systému, zrychlení PC,
nastavení a odstranění problémů s nainstalovanými programy a další technické
úkony.
Opravy ani nastavení týkající se speciálních odečítacích a nebo zvětšovacích
softwarů zatím nejsou podporovány.
Servis na dálku je dostupný od 8 do 23 hodin, každý den včetně
víkendů. Máme jako organizace SONS se společností Vronli domluvené speciální
ceny pro naše zrakově postižené klienty a tedy i pro vás. Ceny jsou následující:
- servis v délce 30 minut za 99 Kč
- servis v délce 90 minut za 266 Kč
- servis v délce 180 minut za 499 Kč
- roční předplatné servisu za 399 Kč měsíčně
Za servis se neplatí nic předem a je poskytována záruka, že pokud se
problém nevyřeší, je servis zdarma. U každého servisního zásahu je
analýza počítače zdarma, kdy technik vyhodnotí, zda jde daný problém
řešit na dálku a sdělí Vám cenu.
Formulář pro odeslání požadavku na vzdálený servis je na této
internetové adrese:
http://vronli.braillnet.cz
Jak to funguje?
Technik se na dálku připojí na Váš počítač, kde po udělení Vašeho souhlasu
bude moci počítač dočasně ovládat a provést opravu dle Vašich požadavků.
Jednoduchost
Pro využití servisu není třeba mít nainstalován žádný program, ani nejsou
vyžadovány žádné technické znalosti. V případě potíží s připojením Vás bude
sám technik kontaktovat telefonicky.
Bezpečnost
Vzdálené připojení na Váš počítač je zabezpečeno stejnými standardy, jaké
používají banky.
Garance kvality
Za servisní zásah platíte až po jeho dokončení a pouze pokud je úspěšně
vyřešen Váš problém.
Za SONS ČR zprávu podává
Marek Salaba
Technická podpora SONS ČR
salaba@sons.cz
http://www.sons.cz