[Date Prev][Date Next][Thread Prev][Thread Next][Date Index][Thread Index]
Česká spořitelna přechází na nové bankovnictví George. Jste-li jejím ZP klientem, určitě čtěte!
Vážení přátelé,
níže citovaná společná tisková zpráva České spořitelny a SONS je
určena především současným nevidomým a slabozrakým klientům České
spořitelny, kteří využívají služeb internetového bankovnictví.
Po jedenácti letech věrné spolehlivé služby se loučíme se Servisem24
a přecházíme na aplikaci George pro PC a aplikaci George Go pro
mobilní platformy. Téměř nikdy se v počátečních verzích nových
programů nepodaří zajistit jejich stoprocentní přístupnost pro
odečítače pro nevidomé. Než se George a George Go náležitě doladí a
stoprocentně zpřístupní, nabízí Česká spořitelna nevidomým klientům
dočasné prodloužení stávající služby Servis24 na základě vyplnění
jednoduchého formuláře, který osvědčuje, že si přejete službu Servis24
prodloužit. Doporučuji, abyste formulář co nejdříve vyplnili, protože
Servis24 se začne klientům ve velkém vypínat již od 13. září a bez
Vaší spolupráce (vyplnění formuláře) ČSAS nepozná, že jste nevidomá
osoba, která si přeje Servis24 alespoň po určitou dobu i nadále
zachovat. Čtěte tedy, prosím, pozorně níže citovanou tiskovou zprávu a
využijte odkaz na popsaný formulář, který je pro odečítače
stoprocentně přístupný.
R. Volejník
Tisková zpráva České spořitelny, a.s. a SONS, z. s.
Česká spořitelna přechází na nové moderní digitální bankovnictví
George, které postupně nahradí dosavadní internetové bankovnictví
Servis24.
George je první bankovní aplikací na trhu, která dokáže v reálném
čase automaticky analyzovat finanční chování svých uživatelů a pomáhat
jim s hospodařením. Jeho ovládání je intuitivní, inspirované
sociálními sítěmi. V souladu s oprávněným zájmem svých četných
nevidomých klientů dbá banka o to, aby byl George navržen jakožto
stoprocentně přístupná aplikace pro speciální odečítací programy,
které umožňují nevidomým vnímat zobrazované informace prostřednictvím
umělého hlasu a bodového písma.
„Na zpřístupnění aplikací George a George Go se aktivně spolupodílejí
odborní pracovníci Sjednocené organizace nevidomých a slabozrakých.
Těsná a dobře doladěná spolupráce s příslušnými odborníky České
spořitelny přináší hmatatelné výsledky nikoli v období měsíců či let,
nýbrž ve lhůtách týdenních či dokonce jen několikadenních. Jedná se
zde o jeden z mnoha dalších dokladů úspěšného a obapolně užitečného
partnerství velké banky s organizací, která zastupuje klienty, jimž
moderní technologie včetně internetového bankovnictví usnadňují život
za předpokladu, že jsou náležitě zpřístupněny,“ uvedl Rudolf Volejník,
viceprezident SONS.
Česká spořitelna v těchto dnech převádí početné skupiny zákazníků z
internetového bankovnictví Servis 24 na George. V těchto skupinách
mohou být i nevidomí klienti. V případě, že chcete předejít vypnutí
Servisu 24 do doby, než bude George přiměřeně rozpoznatelný
internetovými odečítači, vyplňte, prosím, formulář na této adrese:
https://www.csas.cz/cs/landing-page/formular-pro-nevidome
Na základě vašeho souhlasu budete dočasně vyřazen z přechodové fáze.
Konec tiskové zprávy.