To: <veve@konference.braillnet.cz>
Sent: Wednesday, November 21, 2012 10:37 PM
Subject: DOTAZ: TyfloCentrum Praha

Od: "Eva Odehnalova" <evans27@seznam.cz>
Komu: <veve-request@konference.braillnet.cz>
Předmět: TyfloCentrum Praha
Datum: 19. listopadu 2012 16:51

Dobrý den, píši Vám ohledně vedení TyfloCentra Praha, o.p.s. Nelíbí se mi, že organizaci vede Ing. Jiřina Polášková, která je ženou prezidenta SONS. Vím, že časopis Naše šance uvádí, že byla řádně zvolena jako jedna ze čtyř kandidátů, ale promiňte mi tu opovážlivost, ale já si dovoluji o tom pochybovat. Myslím si, že by neměli být partneři vedoucí dvou podobných organizací ve stejné budově, mohlo by se jednat o střet zájmů, měl by organizaci vést někdo, kdo má schopnost vést organizaci, kdo má příjemné vystupování a umí jednat s lidmi Toto nejsou informace od současného týmu zaměstnanců.. Nechci nikoho urazit, ani být hrubá, ale to, že odchází zaměstnanci by mohlo ukazovat, že si současné vedení TC nedokáže udržet zaměstnance. Berte to prosím jako zpětnou vazbu, nikoli jako invektivu na adresu zmíněné osoby, ale byla bych velice ráda, kdyby došlo ke změně, s pozdravem Eva Odehnalová.