[Date Prev][Date Next][Thread Prev][Thread Next][Date Index][Thread Index]

Přechod ze Servisu 24 do George



Title: Přechod ze Servisu 24 do George
Vážení uživatelé služeb České spořitelny,

jak jistě víte, již více než před rokem spustila Česká spořitelna nové moderní bankovnictví George. To v době svého spuštění bohužel nebylo zcela přístupné zrakově postiženým, nicméně Česká spořitelna se po konzultaci se SONS k této situaci postavila velmi konstruktivně – zrakově postiženým klientům bylo umožněno dočasné setrvání ve starším bankovnictví Servis 24 a Česká spořitelna v mezičase zahájila práce na zpřístupnění George.
V uplynulém roce SONS ve spolupráci s pracovníky České spořitelny provedla podrobnou analýzu přístupnosti bankovnictví George, jehož výstupem byla konkrétní technická doporučení, jak dobrou přístupnost zajistit. Velmi si ceníme toho, jak dobře a bezproblémově spolupráce na analýze přístupnosti probíhala. Nyní je míček na straně vývojářů finanční skupiny Erste, aby byla opatření vyplývající z analýzy přístupnosti implementována. U některých se tak již stalo, u mnoha dalších je to teprve v plánu do budoucích měsíců.
V těchto dnech jsme byli Českou spořitelnou informováni, že i pro jejich zrakově postižené klienty se blíží definitivní termín pro přechod ze Servisu 24 do George. V souvislosti s tím jsme byli požádáni, abychom komunitě zrakově postižených předali informaci o přechodu do George a o zvýhodněné nabídce některých služeb pro zrakově postižené. Tuto informaci České spořitelny najdete níže.
Protože webové bankovnictví George zatím není připraveno na bezproblémové používání s odečítači obrazovky, chtěli bychom upozornit na možné alternativy. K nim patří aplikace George Go pro chytré mobily, která funguje dobře i s odečítači, a dále také možnost zvýhodněného telefonního bankovnictví. Všem zrakově postiženým, kteří budou už nyní potřebovat pracovat s webovým Georgem, mohou být samozřejmě nápomocni počítačoví lektoři Tyflokabinetu SONS a TyfloCenter.
Ceníme si snahy kolegů v České spořitelně a věříme, že se nakonec podaří webového George pro uživatele se zrakovým postižením plně zpřístupnit.

Jan Šnyrych, SONS ČR, z. s.

Níže následuje oficiální informace České spořitelny:

Vážení klienti,

rádi bychom vás informovali, že naše mobilní aplikace George má všechny potřebné funkcionality, aby mohla v plném rozsahu sloužit lidem se zrakovým handicapem. Tato zpráva je důležitá zejména proto, že postupně ukončujeme provoz internetového bankovnictví Servis24. Moderní a šikovný George jeho práci přebírá.
Našim klientům se zrakovým handicapem chceme přechod na George co nejvíce usnadnit.
Klienty, kteří nás již informovali o svém zrakovém omezení budeme kontaktovat, abychom získali a nahráli jejich souhlas se zpracováním informace o handicapu. Na základě souhlasu jim pak budeme moci poskytnout cenově zvýhodněné služby, zahrnující i odpouštění poplatků za hlasové zadávání platebních příkazů přes naše call centrum (do doby než doupravíme verzi George pro počítač pro nevidomé/slabozraké) . V rámci stejného hovoru jim představíme i nové bankovnictví George a jak do něj přejít.
Prosíme klienty, kteří jsou nevidomí / slabozrací a s touto informací naši banku zatím nekontaktovali, aby zavolali na bezplatnou linku 800 207 207. Pomůžeme jim všechno zařídit tak, aby měli nárok na cenové zvýhodnění našich služeb.
V případě jakéhokoliv dotazu nás prosím neváhejte kontaktovat na čísle 800 207 207 nebo na chatu České spořitelny na www.csas.cz.

Jsme rádi, že jste s námi.
Vaše Česká spořitelna