[Date Prev][Date Next][Thread Prev][Thread Next][Date Index][Thread Index]
Přechod ze Servisu 24 do George
Title: Přechod ze Servisu 24 do George
Vážení uživatelé služeb České spořitelny,
jak jistě víte, již více než před rokem spustila Česká spořitelna nové moderní bankovnictví George. To v době svého spuštění bohužel nebylo zcela přístupné zrakově postiženým, nicméně Česká spořitelna se po konzultaci se SONS k této situaci postavila velmi konstruktivně – zrakově postiženým klientům bylo umožněno dočasné setrvání ve starším bankovnictví Servis 24 a Česká spořitelna v mezičase zahájila práce na zpřístupnění George.
V uplynulém roce SONS ve spolupráci s pracovníky České spořitelny provedla podrobnou analýzu přístupnosti bankovnictví George, jehož výstupem byla konkrétní technická doporučení, jak dobrou přístupnost zajistit. Velmi si ceníme toho, jak dobře a bezproblémově spolupráce na analýze přístupnosti probíhala. Nyní je míček na straně vývojářů finanční skupiny Erste, aby byla opatření vyplývající z analýzy přístupnosti implementována. U některých se tak již stalo, u mnoha dalších je to teprve v plánu do budoucích měsíců.
V těchto dnech jsme byli Českou spořitelnou informováni, že i pro jejich zrakově postižené klienty se blíží definitivní termín pro přechod ze Servisu 24 do George. V souvislosti s tím jsme byli požádáni, abychom komunitě zrakově postižených předali informaci o přechodu do George a o zvýhodněné nabídce některých služeb pro zrakově postižené. Tuto informaci České spořitelny najdete níže.
Protože webové bankovnictví George zatím není připraveno na bezproblémové používání s odečítači obrazovky, chtěli bychom upozornit na možné alternativy. K nim patří aplikace George Go pro chytré mobily, která funguje dobře i s odečítači, a dále také možnost zvýhodněného telefonního bankovnictví. Všem zrakově postiženým, kteří budou už nyní potřebovat pracovat s webovým Georgem, mohou být samozřejmě nápomocni počítačoví lektoři Tyflokabinetu SONS a TyfloCenter.
Ceníme si snahy kolegů v České spořitelně a věříme, že se nakonec podaří webového George pro uživatele se zrakovým postižením plně zpřístupnit.
Jan Šnyrych, SONS ČR, z. s.
Níže následuje oficiální informace České spořitelny:
Vážení klienti,
rádi bychom vás informovali, že naše mobilní aplikace George má všechny potřebné funkcionality, aby mohla v plném rozsahu sloužit lidem se zrakovým handicapem. Tato zpráva je důležitá zejména proto, že postupně ukončujeme provoz internetového bankovnictví Servis24. Moderní a šikovný George jeho práci přebírá.
- Mobilní verze George podporuje čtečky pro nevidomé / slabozraké klienty. Na webové verzi George (pro počítač) aktuálně pracujeme - doplňujeme podporu čteček a další funkce pro nevidomé / slabozraké.
- S Georgem je nyní možné potvrzovat platby přes telefon hlasem. Jakmile si nahrajeme a ověříme vzorek hlasu klienta, už nikdy nebude muset při transakcích zadávat číselné bezpečnostní kódy.
Našim klientům se zrakovým handicapem chceme přechod na George co nejvíce usnadnit.
Klienty, kteří nás již informovali o svém zrakovém omezení budeme kontaktovat, abychom získali a nahráli jejich souhlas se zpracováním informace o handicapu. Na základě souhlasu jim pak budeme moci poskytnout cenově zvýhodněné služby, zahrnující i odpouštění poplatků za hlasové zadávání platebních příkazů přes naše call centrum (do doby než doupravíme verzi George pro počítač pro nevidomé/slabozraké) . V rámci stejného hovoru jim představíme i nové bankovnictví George a jak do něj přejít.
Prosíme klienty, kteří jsou nevidomí / slabozrací a s touto informací naši banku zatím nekontaktovali, aby zavolali na bezplatnou linku 800 207 207. Pomůžeme jim všechno zařídit tak, aby měli nárok na cenové zvýhodnění našich služeb.
V případě jakéhokoliv dotazu nás prosím neváhejte kontaktovat na čísle 800 207 207 nebo na chatu České spořitelny na www.csas.cz.
Jsme rádi, že jste s námi.
Vaše Česká spořitelna