Opět Sudoku, ale ještě těžší úlohy - byly na přání

Title: Opět Sudoku, ale ještě těžší úlohy - byly na přání
Z KC Vrchlická vám všem pěkný přeji den.

Byl jsem požádán o pár těžších her SUDOKU.
Připravil jsem pro vás tři opravdu těžké herní plány. Ty lehčí části jsem si
již vyplnil a na vás teď čekají ty nejtěžší části. Vždy se však dá logicky
odůvodnit umístnění dalšího čísla.
SUDOKU 55 - ve čtverci 6 vyplňte číslo 9 SUDOKU 56 - plus středy velkých
čtverců, ve čtverci 4 vyplňte číslo 6 SUDOKU 57 - vyplňte číslo ve čtverci 3

Když se vám podaří postoupit o krok dál, napište mi, jak jste k tomu došli.
Psát mi však můžete, když už si budete myslet, že to nemá řešení a budete
chtít o kousek postrčit.

Úlohy v příloze.

Karel Novotný
KC Vrchlická - Vrchlického 74, Praha 5